مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-13اقتصادي

20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با بیان اینکه شهرجدید مهرگان با جمعیت نزدیک به 100 هزار نفر فاقد کتابخانه عمومی است، گفت: 20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت فضاهای مطالعاتی استان قزوین اظهار کرد: 39 کتابخانه عمومی نهادی، 21 کتابخانه عمومی مشارکتی و 5 سالن مطالعاتی در استان قزوین فعال است.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به استان قزوین 15 میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا از این مبلغ 4 کتابخانه نرجه، سگزآباد بیدستان و کتابخانه مرکزی بویین زهرا ساخته و افتتاح شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین بیان کرد: کتابخانه نرجه بعد از 18 سال افتتاح شد و بقیه کتابخانه ها نیز امیدواریم با همکاری شهرداری ها در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه 20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین داریم که بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت دارند، عنوان کرد: ما به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی متولی ساحت کتابخانه نیستیم اما پیگیری های متعددی داشتیم تا از ظرفیت های متعدد و فضاهای خالی که امکان بهره برداری دارند استفاده کنیم.

محمدبیگی اضافه کرد: عمده ترین چالش ما منطقه مهرگان است که با جمعیتی نزدیک به 100 هزار نفر فاقد فضای مطالعاتی و کتابخانه است و امیدواریم با کمک شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد

20 منطقه فاقد کتابخانه در استان قزوین وجود دارد