مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-25سياسي

توضیحات معاون وزیر علوم درباره نظارت بر تخلفات پردیس های خودگردان دانشگاه ها


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه نهادهایی داریم که تخلفات دانشگاه ها را رصد و پایش می کنند، گفت: با تخلفات، کاملاً قانونی و منطقی برخورد می کنیم بنابراین اگر به نتیجه برسیم در حوزه ای تخلفی صورت گرفته قاعدتاً این تخلف را به دانشگاه مزبور اعلام خواهیم کرد.

- هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با نظارت بر پردیس های خودگردان دانشگا ه ها، گفت: در حوزه دانشگاهی کشور مجوز جذب دانشجوی بین الملل توسط سازمان امور دانشجویان ارائه می شود.

هر دانشگاهی که مجوزی برای پردیس اصلی اش می گیرد قابل انتقال به پردیس های فرعی محسوب نمی شود؛ بنابراین اگر هر دانشگاهی برای خودش مجوز گرفته بایستی برای پردیس بین المللی هم مجوز بگیرد.

  وی افزود: اخیراً شورای گسترش مصوبه ای به نام پردیس بین المللی گذاشته اما این پردیس بین الملل در داخل خود دانشگاه است و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

دانشجوی بین المللی بایستی در پردیس اصلی دانشگاه درس بخواند؛ یعنی اگر چنانچه دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی وجود دارد و پردیس بین المللی دارد، این پردیس بین المللی جدا از پردیس اصلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون وزیر علوم درباره نظارت بر تخلفات پردیس های خودگردان دانشگاه ها

توضیحات معاون وزیر علوم درباره نظارت بر تخلفات پردیس های خودگردان دانشگاه ها