مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-25ورزشي

بازیگران «عشق کوفی» چطور شمشیر زن شدند؟


سرپرست گروه بدلکاران سریال «عشق کوفی» گفت: در این سریال یک مرحله مقدماتی آموزشی برای بازیگران داشتیم که شامل شمشیرزدن و جنگیدن با شمشیر، گرفتن سپر و گرز و خنجر بود.

- جی پلاس، امیرحسین خنجری از بدلکاران معروف سینمای ایران که با پروژه های مختلفی چون مختارنامه ، پایتخت 5 و عملیات 125 به عنوان بدلکار یا مسئول جلوه های ویژه میدانی همکاری داشته است، درباره تجربه جدید خود گفت: من همیشه با دفتر آقای سعید سعدی کار می کنم و وقتی که برای عشق کوفی با من صحبت شد به دلیل شناختی که از تجارب گذشته ایشان داشتم، برای همکاری دوباره موافقت کردم و کار را شروع کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ او در توضیح کاری که برای بدلکاری این سریال صورت گرفته است، اظهار داشت: در عشق کوفی یک مرحله مقدماتی آموزشی برای بازیگران داشتیم که شامل شمشیرزدن و جنگیدن با شمشیر، گرفتن سپر و گرز و خنجر بود و در این مرحله که دوماه طول کشید روی مهارت بازیگران کار کردیم و برایشان تمرین گذاشتیم و آن ها را برای جنگ ها آماده کردیم تا وقتی وارد کار می شویم مشکلی از این بابت نداشته باشیم؛ بنابراین طراحی جنگ ها را قبل از فیلمبرداری انجام داده بودیم.

خنجبری ادامه داد: در حقیقت من بخش جنگی که قرار بود در کار رخ دهد را در پیش تولید شکل دادم و با بازیگران تمرین کردم و به همین خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران «عشق کوفی» چطور شمشیر زن شدند؟

بازیگران «عشق کوفی» چطور شمشیر زن شدند؟