مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-15اقتصادي

طرح بورسیه صنعتی با مشارکت 60 بنگاه اقتصادی استان قم اجرا می شود


سرپرست بنیاد نخبگان استان قم از اجرای طرح بورسیه صنعتی در قم خبر داد و گفت: استان قم، جزو چند استان برتر در مشارکت بنیگاه های اقتصادی و دستگاه های همکار است که توانسته درخواست های بسیاری را از واحدهای صنعتی و شرکت های دانش بنیان برای طرح بورسیه صنعتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان قم، سعید رضا منتظری سرپرست بنیاد نخبگان استان قم  در گفت وگویی خبری، به یکی از طرح های مهم و موثر بنیاد ملی نخبگان اشاره و عنوان کرد: امسال یکی از اقداماتی که بنیاد ملی نخبگان پیش گرفته و در سال گذشته به صورت آزمایشی در یزد اجرایی شد و موفقیت آمیز بود، طرح بورسیه دانشجویان مستعد تحصیلی در واحدهای اقتصادی کشور یا همان بورسیه صنعتی است.

وی افزود: در قم نیز برای اجرای این طرح با تلاش همکاران، دستگاه های اجرایی و دانشگا ها  توانستیم تحول خوبی ایجاد کنیم و  حدود 130  شرکت برای جذب 270 دانشجوی برتر در این طرح اعلام امادگی کردند که در نهایت پس از بررسی در کارگوه های مربوطه بیش از 60 شرکت با جذب و ایجاد 140 کد رشته برای دانشجویان برتر تایید شد.

منتظری نیروی انسانی را مهمترین سرمایه کشور خواند و با اشاره به اهداف مهم طرح بورسیه صنعتی گفت: شناسایی و توانمندسازی و جذب سرمایه انسانی مستعد و و نخبه در واحد های صنعتی از اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بورسیه صنعتی با مشارکت 60 بنگاه اقتصادی استان قم اجرا می شود

طرح بورسیه صنعتی با مشارکت 60 بنگاه اقتصادی استان قم اجرا می شود