مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-05اقتصادي

دمیده شدن جان تازه به حمل ونقل ریلی


با احیای ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و صرفه جویی مصرف سوخت که سال ها بر زمین مانده بود، جان تازه ای به حمل ونقل ریلی دمیده خواهد شد.

- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: با احیای ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و صرفه جویی مصرف سوخت که سال ها بر زمین مانده بود، جان تازه ای به حمل ونقل ریلی دمیده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمیعاد صالحی در مراسم انعقاد قراردادهای صرفه جویی سوخت (ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر) بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سرمایه گذاران صنعت ریلی اظهار کرد: با احیای ماده 12 و صرفه جویی مصرف سوخت که سال ها بر زمین مانده بود، جان تازه ای به حمل ونقل ریلی دمیده خواهد شد؛ درحالی که این موضوع از سال 1397 متوقف مانده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با احیای این قانون، هر تن - کیلومتر 35 سی سی نفت گاز در حوزه باری و هر نفر - کیلومتر 20سی سی در حوزه مسافری، صرفه جویی خواهد شد.

صالحی خاطرنشان کرد: گذار از فضای سنتی به فضای جدید یک شبه اتفاق نمی افتد؛ دنیا روزبه روز در حوزه فناوری به روز می شود و ما هم باید به روز شویم و این اتفاق باید گام به گام اتفاق بیفتد.

با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش می توانیم با تلاش بخش خصوصی، نهادهای غیردولتی و خود دولت و راه آهن باید این اهداف محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیده شدن جان تازه به حمل ونقل ریلی

دمیده شدن جان تازه به حمل ونقل ریلی