مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-02سياسي

رزمایش اقتدار؛ نمایش آمادگی ایران برای دفاع از جزایر سه گانه


همزمان با آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه ایران در آب های خلیج فارس رسانه های انگلیسی زبان سراسرجهان این رویداد را به طور گسترده پوشش دادند و آن را نمایش توان دفاعی ایران در منطقه توصیف کردند.

- همزمان با آغاز رزمایش نیروی دریایی سپاه ایران در آب های خلیج فارس رسانه های انگلیسی زبان سراسرجهان این رویداد را به طور گسترده پوشش دادند و آن را نمایش توان دفاعی ایران در منطقه توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و مقامات محلی از بامداد امروز (چهارشنبه) در جزیره بوموسی آغاز شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی برگزاری این رزمایش را غافلگیر کننده توصیف و تاکید کرد، درست زمانی که ارتش آمریکا حضور خود را در منطقه افزایش داده، ایران نیز با تمرکز بر جزیره ابوموسی اقدام به برگزاری این رزمایش کرده است.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه ایران پیش از این نیز بارها مانوورهای مشابه در خلیج فارس برگزار کرده است، خاطر نشان کرد که کشتی ها، پهپادها و واحدهای موشکی در این رزمایش شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اقتدار؛ نمایش آمادگی ایران برای دفاع از جزایر سه گانه

رزمایش اقتدار؛ نمایش آمادگی ایران برای دفاع از جزایر سه گانه