مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-07سياسي

پیام تسلیت شخصیت های حوزوی به عضو جامعه مدرسین قم


آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعیان و همچنین آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین با صدور پیام های جداگانه درگذشت اخوی آیت الله محسن فقیهی را به وی تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، کاظم فقیهی اخوی آیت الله فقیهی به لقاءالله پیوست.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم روز یکشنبه 15 مرداد ساعت 10 صبح در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) صحن امام حسین(ع) با حضور علما و مؤمنین برگزار شد و مراسم یادبودی از سوی دفتر آیت الله فقیهی در شهر مقدس قم با حضور علما، اساتید و مردم شریف برگزار خواهد شد.

در متن تسلیت آیت الله حسین نوری همدانی به آیت الله محسن فقیهی آمده است: درگذشت برادر گرامیتان را به حضرتعالی و همه وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

همچنین آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین نیز در پیام تسلیت خود آورده است: درگذشت برادر گرامیتان مرحوم مغفور حاج کاظم فقیهی را به حضرت مستطاب عالی، بازماندگان و خاندان مصاب تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت شخصیت های حوزوی به عضو جامعه مدرسین قم

پیام تسلیت شخصیت های حوزوی به عضو جامعه مدرسین قم