مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-12اقتصادي

عملکرد شهرداری های نواحی در رسیدگی به تخلفات ساختمانی ارزیابی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سمیه محمودان با تاکید بر ضرورت کنترل کیفیت اجرای فرآیند های ساخت و ساز با هدف افزایش ایمنی ساختمان های شهر تهران، - سمیه محمودان از آغاز دور سوم بازدید های مشترک اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و شرکت شهربان و حریم بان از مناطق 22 گانه با هدف نظارت بر عملکرد شهرداری های نواحی در کنترل ساخت و ساز املاک واقع در محدوده شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سمیه محمودان با تاکید بر ضرورت کنترل کیفیت اجرای فرآیند های ساخت و ساز با هدف افزایش ایمنی ساختمان های شهر تهران، گفت: طبق قانون، وظیفه صدور پروانه ساختمانی و همچنین کنترل و نظارت بر احداث هرگونه ساختمان در محدوده شهر با هدف ممانعت از ساخت و ساز های غیرمجاز، بر عهده شهرداری است.

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در این راستا و به منظور نظارت و کنترل بر ساخت و ساز املاک شهر، دستورالعمل های مربوطه را صادر و به شهرداری های نواحی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای صحیح این دستورالعمل ها، کارشناسان اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه در جریان بازدید های دوره ای از سطح نواحی که با حضور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شهرداری های نواحی در رسیدگی به تخلفات ساختمانی ارزیابی می شود

عملکرد شهرداری های نواحی در رسیدگی به تخلفات ساختمانی ارزیابی می شود