مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-29سياسي

همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان برگزار می شود


همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان، در تاریخ 23 آبان ماه 1402، در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

- همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان برگزار می شود ایسنا/اصفهان همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان، در تاریخ 23 آبان ماه 1402، در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان، در 23 آبان ماه سال جاری، در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش بین المللی شامل مطالعات قرآنی و مطالعات سیره نبوی(ص) می شود.

همچنین، این دو محور موارد زیر را شامل می شوند.

مطالعات قرآنی: - مصدر و خاستگاه قرآن در تحقیقات اروپاییان (منابع و مصادر قرآنی تاریخ گذاری) - نسخه شناسی قرآنی از منظر محققان اروپایی - مطالعات تفسیری قرآن در میان محققان اروپایی؛ روش ها و رویکردها - مطالعات زبانی قرآن از منظر پژوهش های اروپاییان؛ فقه اللغه و واژه شناسی قرآن و زبان قرآن - سیر مطالعات تاریخ قرآن در اروپا - باستان شناسی قرآن - رویکرد انتقادی به مضامین قرآنی در میان محققان اروپایی - مطالعات تطبیقی قرآن و عهدین - رویکردی انتقادی به روش های و رویکردهای محققان اروپایی در مطالعات قرآنی - رویکرد میان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان برگزار می شود

همایش بین المللی مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپاییان برگزار می شود