مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-22فرهنگي

ارسال 1000 اثر هنری به سی امین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: حدود هزار اثر از هنرمندان جوان سراسر کشور به دبیرخانه سی امین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان در کردستان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استان کردستان با ظرفیت ویژه فرهنگی و هنری یکی از استان های برتر کشور محسوب شده و در همین راستا میزبانی سی امین دوره جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان به این استان واگذار شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از عصر چهارشنبه در پارک مشاهیر سنندج با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: کارگاه های تخصصی با حضور 30 استاد و داور تخصصی در محل دانشکده هنر در دانشگاه کردستان برپا می شود.

دریایی افزود: حدود هزار اثر در 10 رشته تخصصی در عرصه های مختلف هنرهای تجسمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: چهار هنرمند جوان کردستانی نیز در این رویداد برگزیده شده اند که در روز پنجم شهریور در مراسم اختتامیه این رویداد ملی از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

دریایی اعلام کرد: برای اولین بار در تاریخ این جشنواره شاهد حضور 9 هنرمند جوان از اقلیم کردستان عراق هستیم که در سی امین دوره این رویداد می تواند دارای پیام هایی مبنی بر گسترش دامنه بین المللی این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 1000 اثر هنری به سی امین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان

ارسال 1000 اثر هنری به سی امین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان