مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:412023-08-15سياسي

تمام تلاشم این است تا پرچم ایران را در مباحث علمی بالا نگه دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در حال مطالعه مقاله ای بودم که راجع به ارگونومی توضیحاتی داده بود؛ مطالب جدید و جالب توجهی نوشته شده بود و من تا قبل از خواندن آن اطلاعات زیادی از این حرفه نداشتم.

در آن از اهمیت سلامتی و عواملی که باعث تهدید سلامتی در صورت رفتار های نادرست هنگام کار و فعالیت می شود صحبت شده بود، همچنین راه حل و روش های مناسب برای جلوگیری از زیان های احتمالی.

  نام محقق و نویسنده مقاله توجه ام را جلب کرد، بیشتر به آن دقت کردم و متوجه شدم این مطالب مفید از آثار دکتر علیرضا چوبینه استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که حدود 30 سال تجربه کار در این زمینه را دارد و یکی از دغدغه های این استاد کشف و معرفی راهکار هایی به منظور حفظ سلامتی افراد در فعالیت های مختلف است.

  اطلاعاتی که پیشتر کسب کردم مرا ترقیب کرد تا بیشتر با دکتر و علم ارگونومی آشنا شوم.

پس از برقراری ارتباط با دکتر از ایشان خواستم ابتدا خودشان را معرفی کنند: دکتر علی رضا چوبینه هستم متولد 1345و اهل شیراز؛ درحال حاضر استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم و  نزدیک به 30 سال سابقه کار دارم.

  مدارک تحصیلی از ابتدا تا مدرک دکترا  استاد که خود نیز مشتاق به صحبت کردن بود؛ به مدارک و میزان تحصیلاتش پرداخت و گفت: تحصیلات پایه و متوسطه را در شهر شیراز گذران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاشم این است تا پرچم ایران را در مباحث علمی بالا نگه دارم

تمام تلاشم این است تا پرچم ایران را در مباحث علمی بالا نگه دارم