مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-09اجتماعي

احشام سرگردان در شهر سیریک جمع آوری می شوند


مدیر خدمات شهری شهرداری سیریک گفت: احشام سرگردان در سطح شهر جمع آوری می شوند و با حکم قضایی با صاحبان آنها در چارچوب قانون برخورد قاطع می شود.

- عبدالله آذربنیاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در همین راستا و با حکم قضایی تعداد 10 نفر شتر سرگردان در سطح شهر سیریک توقیف و صاحبان آنها را به جرایم سنگین نقدی و حتی به ذبح احشام توقیف شده محکوم خواهند شد.

آذربنیاد با بیان اینکه، از آنجایی که دام های سرگردان و رها شده در محیط شهری می توانند باعث انتشار بیماری شده و بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را به مخاطره بی اندازه و همچنین باعث آسیب به محیط زیست و خسارت به فضای سبز شوند، در همین راستا نیروی شهرداری اقدام به جمع آوری اینگونه احشام می نمایند و طبق قانون برخورد لازم با صاحبان آنها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه، طبق قانون مالکان احشام موظفند دام خود را کنترل کنند، تصریح کرد: در واقع تردد شترهای سرگردان در محدوده شهر سیریک به یکی از نگرانی های اصلی شهروندان تبدیل شده به گونه ای که طی ماههای اخیر بر اثر برخورد احشام با خودروها، تلفات جانی و خسارتهای مالی برای شهروندان ایجاد شده است.

آذربنیاد اضافه کرد: جمع آوری احشام سرگردان در محدوده شهر سیریک به صورت مستمر ادامه دارد، و در راستای اجرای آن با هیچکس مدارا نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احشام سرگردان در شهر سیریک جمع آوری می شوند

احشام سرگردان در شهر سیریک جمع آوری می شوند