مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:412023-08-07سياسي

استاندار زنجان: جلسات منظمی برای رصد تورم برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان گره گشایی را از اصالت های کار مدیریتی دانست و اظهار کرد: این مهم با ارائه راه کار که از موجبات جلب رضایت مردم است ارتباط مستقیم دارد.

استاندار زنجان به برگزاری جلسات منظم رصد تورم اشاره و تصریح کرد: این اقدامات با هدف نظارت بر بازار برنامه ریزی و انجام می شود.

وی کمک به صیانت و همراهی را انتظار خود از قوه قضاییه دانست و افزود: همراهی و شفاف سازی مسیر پیش رو می تواند کمک حال قوه مجریه با بالا بردن سقف پروازی مدیران باشد تا بتوان کار کرد.

همچنین بهزاد ظهیری، مدیرعامل شرکت ایران ترانسفورماتور در این آیین با تشریح اقدامات قوه قضاییه برای حمایت از این شرکت افزود: با حمایت قوه قضاییه بعد از تشکیل یک پرونده، همه امور از جمله تولید، صادرات، اشتغال و جذب نیرو در این شرکت رو به رشد بوده است.

طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام فرجی برحق به سمت رییس کل دادگستری استان زنجان منصوب و جایگزین حجت الاسلام صادقی نیارکی شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی اخیرا با حکم حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه به سمت رییس کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: جلسات منظمی برای رصد تورم برگزار می شود

استاندار زنجان: جلسات منظمی برای رصد تورم برگزار می شود