مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-20ورزشي

چپ می نشینیم فرهنگ خوزستانی ها نیست!


فصل گذشته بعد از جدایی ناگهانی جواد نکونام از فولاد خوزستان و حواشی زیادی که در پی این جدایی برای باشگاه به وجود آمد، علیرضا منصوریان با سابقه کار در خوزستان، - ایسنا/خوزستان فصل گذشته بعد از جدایی ناگهانی جواد نکونام از فولاد خوزستان و حواشی زیادی که در پی این جدایی برای باشگاه به وجود آمد، علیرضا منصوریان با سابقه کار در خوزستان، سرمربی فولاد شد.

تصمیمی که از همان ابتدا با واکنش هواداران تیم همراه بود، زیرا آن ها خواستار جذب یک سرمربی مطرح خارجی بودند.

با آغاز فعالیت منصوریان در باشگاه فولاد، این تیم عملکرد مطلوبی در بازی های لیگ بیست و دوم داشت، آن هم در شرایطی که خودش هیچ دخل و تصرفی در بستن تیم نداشت اما فولاد نسبت به قبل جنگنده تر شده بود و توانست مقابل حریفان بازی های هجومی مورد نظر فوتبال خوزستان را به نمایش بگذارد اما گویا این مساله برای برخی هوداران فولاد که در زمان جواد نکونام به نوع سیستم دفاعی او خرده می گرفتند، کافی نبود و آن ها اهداف دیگری را دنبال می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل گذشته منصوریان در حالی در خانه تیمش را به میدان می فرستاد که اصلا سکوهای ورزشگاه را همراه خود نمی دید.

در هر بازی تعدادی از هواداران با سردادن شعار نخواستن او را فریاد می زدند که به گفته علیرضا منصوریان این تعداد هوادار که سمت چپ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چپ می نشینیم فرهنگ خوزستانی ها نیست!

چپ می نشینیم فرهنگ خوزستانی ها نیست!