مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-09ورزشي

شرق: بدون تماشاگر شدن پرسپولیس به خاطر زنان


اگرچه بسیاری از مسئولان ورزش کشور روز گذشته در تلاش بودند بدون تماشاگر شدن این بازی مهم را به ماجرای سکو های ورزشگاه آزادی مرتبط کنند، ولی به نظر می رسد این اتفاق به دلیل عدم کسب مجوز برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار است.

- روزنامه شرق نوشت: رقابت های لیگ برتر ایران در حالی از امروز به طور رسمی شروع می شود که این هفته با شوک بزرگی روبه رو شده است: دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک که قرار بود در ورزشگاه آزادی برگزار شود، بدون تماشاگر شده است! این اتفاق غافلگیرکننده در حالی می افتد که مجموعه پرسپولیس امیدوار بود بتواند بعد از کسب قهرمانی های متعدد در فصل گذشته، اولین دیدار فصل را با حضور پرشور تماشاگرانش برگزار و با آن ها جشن مختصری در ورزشگاه آزادی برپا کند.

  با وجود این، قریب به 24 ساعت مانده به شروع این دیدار، به ناگاه فدراسیون فوتبال از بدون تماشاگر شدن این بازی خبر داده است.

در خبری که در این باره عنوان شده آمده است که با توجه به شرایط سکو های ورزشگاه آزادی، دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود .

  فارغ از اینکه در هر کشور دیگری، وقتی که برای ترمیم بخشی از سکو های ورزشگاه آزادی صرف شده، فرصت مناسب برای ساختن یک ورزشگاه کوچک را می داد، باورپذیری این موضوع غیرممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق: بدون تماشاگر شدن پرسپولیس به خاطر زنان

شرق: بدون تماشاگر شدن پرسپولیس به خاطر زنان