مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-23سياسي

تاق بستان ساماندهی می شود


سرپرست پایگاه تاریخی تاق بستان از برنامه ریزی برای ساماندهی و ایجاد تحول در این مجموعه تاریخی طی امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست پایگاه تاریخی تاق بستان از برنامه ریزی برای ساماندهی و ایجاد تحول در این مجموعه تاریخی طی امسال خبر داد.

محمدمهدی فیض آقایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از چند سال پیش ساماندهی مجموعه تاریخی تاق بستان به منظور ثبت جهانی آن در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: هرچند در این سال ها اقداماتی صورت گرفته، اما امسال اقدامات مهمی برای ایجاد تحول در این مجموعه را برنامه ریزی کرده ایم.

وی یکی از برنامه های مهم برای ساماندهی این مجموعه را مناسب سازی آن برای معلولان خواند و افزود: مطالعات اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شده و امیدواریم امسال بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

سرپرست پایگاه ملی تاق بستان که به تازگی به این سمت منصوب شده در ادامه گفت: همچنین طی سال گذشته اصلاحاتی در نورپردازی محوطه انجام شد و کار نورپردازی تخصصی تاق ها هم در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این پروژه، سال گذشته با همکاری یکی از بهترین شرکت های مشاوره کشور، کار مطالعاتی آن انجام گرفت و درصورتی که امسال اعتبارات لازم تخصیص پیدا کند، تاق های این مجموعه باستانی نورپردازی ویژه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاق بستان ساماندهی می شود

تاق بستان ساماندهی می شود