مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-26سياسي

ایران در عرصه مبارزه با موادمخدر جزو پیشتازترین کشورها در جهان است


در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی، شهید علی میرزایی، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

- ایسنا/همدان در پی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی، شهید علی میرزایی، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

در متن پیام نماینده ملایر در خانه ملت آمده است: بار دیگر دست جنایتکاران و معاندین جمهوری اسلامی ایران توسط سوداگران مرگ بیرون آمد و در اقدامی ناجوانمردانه و در ماه محرم الحرام مأمور وظیفه شناس ملایری را در حین خدمت به شهادت رساندند.

بر همگان روشن است که امنیت و آرامش امروزمان محصول ایثار و ازخودگذشتگی شهدایی است که در راه وطن و برای امنیت و آسایش مردم عزیز ایران اسلامی جانفشانی کرده اند.

شهدای مبارزه با موادمخدر با ایثار و ازخودگذشتگی و با علم به خطرات و مضراتی که این مواد برای افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان ایجاد می کند، با سوداگران مرگ مبارزه می کنند تا از آلودگی افراد جامعه به اعتیاد جلوگیری کنند.

ایران اسلامی افتخار دارد که در عرصه مبارزه با موادمخدر جزو پیشتازترین کشورها در جهان است و این شهدا، شهدای امنیت جهانی نیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در عرصه مبارزه با موادمخدر جزو پیشتازترین کشورها در جهان است

ایران در عرصه مبارزه با موادمخدر جزو پیشتازترین کشورها در جهان است