مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:012023-08-06فرهنگي

سینما آزادگان مشکین شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان پیش ازظهر امروز در نشست کمیسیون ماده 8 آیین نامه سالن های نمایش فیلم با محوریت سینما آزادگان مشکین شهر، اظهار کرد: سینما در توسعه فرهنگی دارای نقش بوده و هنر صنعتی مهمی برای انتقال مفاهیم انسانی و ارزشی است و می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی برای تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی تأثیرگذار و نقش آفرین باشد، بر اهمیت احیای دوباره سینما آزادگان مشگین شهر تاکید کرد.

  وی افزود: احیای دوباره  سینما آزادگان مشکین شهر مطالبه اصلی مردم و مسؤولان فرهنگی استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر بوده و تبدیل این سینما به پردیس سینمایی مورد تأکید است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از اهتمام جدی شهرداری مشکین شهر برای احیای این سینما، ادامه داد: با توجه به پیشینه غنی تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان مشکین شهر، ایجاد پردیس سینمایی در این شهرستان نیاز ضروری برای مردم فرهنگ دوست این شهرستان است.

نوریان بیان کرد: قطعا با همراهی هایی که مسؤولان شهرستان به ویژه فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس دارند، با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشکین شهر به زودی شاهد آغاز احداث پردیس سینمایی آزادگان در این شهر تاریخی و گردشگرپذیر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما آزادگان مشکین شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می شود

سینما آزادگان مشکین شهر در قالب پردیس سینمایی احیا می شود