مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26سياسي

توهین به مقدسات مسلمانان پروژه کاملی از سوی دشمن است


فعال فرهنگی و مبلغ بین المللی جهان اسلام آرژانتینی الاصل تاکید کرد: بدون شک توهین به مقدسات مسلمانان، پروژه و طرح کاملی از سوی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهیل اسعد ظهر چهارشنبه در دومین نشست بین المللی اعتلای نهضت حسینی، تحقق تمدن نوین اسلامی که به بررسی ویژه جریان افراطی گری و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم اختصاص داشت، با بیان اینکه امروزه دشمن بیش از خود مسلمانان متوجه شده است که قرآن کریم عظمت های بی شماری دارد، گفت: وقتی دشمن قصد دارد علیه موضوع یا مسئله ای برنامه ریزی کرده و حرکتی انجام دهد، ابتدا به ساکن در مورد آن موضوع و مسئله تحقیق و مطالعه می کند تا اطمینان حاصل کند آن چیزی که قرار است مورد هجمه قرار گیرد، مسئله ای مهم و طراز اول است.

وی با یادآوری اینکه بی شک در طول سه دهه اخیر این موضوع به عینه مشاهده شده است، تصریح کرد: در انجام همه این هجمه ها، امکانات به خوبی از سوی دشمن مدیریت می شود، به همین خاطر بالاترین ارزش ها و مقدس ترین مسائلی را که در زندگی مسلمانان تاثیرگذار است، انتخاب کرده و هجمه را به آن بخش وارد می کنند.

اسعد با اشاره به اینکه دشمن بعد از تحقیقات زیاد به این نتیجه رسیده است که در مسائلی چون حجاب، خانواده، حقوق زن و مسائلی از این قبیل نتوانسته است به اهداف تعیین شده خود دست یابد، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات مسلمانان پروژه کاملی از سوی دشمن است

توهین به مقدسات مسلمانان پروژه کاملی از سوی دشمن است