مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-31ورزشي

دادش پور: دختران و پسران در تمام رویدادهای ورزشی سهم مساوی دارند


رییس سازمان امور دانشجویان در دیدار با رییس فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی گفت: در تمام رویدادهای ورزشی دختران و پسران سهم مساوی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازما شش رویداد بزرگ ورزشی شامل المپیاد قهرمانی، همگانی، بین الملل، شاهد و ایثارگر و ورزش ساحلی و مسابقات ورزش قهرمانی ملی را برنامه ریزی و به مرحله اجرا رساندیم.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، لیگ های سراسری را در سه رشته ی ورزشی راه اندازی کرده ایم و برای سال جاری با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و پژوهشگاه تربیت بدنی تعداد آن ها را به 7 رشته افزایش خواهیم.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: بازی های همبستگی ورزش دانشگاهی کشورهای اسلامی نیز یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه ورزش فراملی است که مقدمات آن فراهم شده است و قصد داریم تا سال آینده آن را برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: با وجود تحریم های موجود علیه کشور ایران، ما در حوزه علم و فناوری جزء 15 کشور اول دنیا هستیم به طوری که تحولات زیادی را در این مدت شاهد بوده ایم و قصد داریم جزء 10 کشور دنیا در حوزه علم و فناوری قرار گیریم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: شما می دانید که 60 درصد دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور ایران را دانشجویان دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادش پور: دختران و پسران در تمام رویدادهای ورزشی سهم مساوی دارند

دادش پور: دختران و پسران در تمام رویدادهای ورزشی سهم مساوی دارند