مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-16حوادث

2 کودک اردبیلی رتبه برتر پویش «کودکان سایبری» را کسب کردند


2 کودک اردبیلی توانستند در مسابقه سومین پویش «کودکان سایبری» از بین 40 هزار نفر شرکت کننده رتبه برتر را به دست بیاورند.

- اردبیل- رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: 2 کودک اردبیلی توانستند در مسابقه سومین پویش کودکان سایبری از بین 40 هزار نفر شرکت کننده رتبه برتر را به دست بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قهرمان طالع بعدازظهر چهارشنبه در در جمع خبرنگاران با اشاره به برنده شدن 2 کودک اردبیلی در مسابقه سومین پویش کودکان سایبری اظهار کرد: برابر اعلام پلیس فتا فراجا، سوگل شفایی از شهرستان اردبیل در مسابقه کتاب خوانی و زهرا نوروزی عوری از شهرستان مشگین شهر در مسابقه نقاشی کودکان سایبری در بین شرکت کنندگان رتبه برتر را کسب کردند و به همین منظور هدیه ای به رسم یادبود به همراه لوح تقدیر به آنها اهدا شد.

وی با بیان اینکه در دی ماه سال گذشته دو مسابقه کتاب خوانی و نقاشی کودکان سایبری در قالب سومین پویش کودکان سایبری برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن سطح آگاهی سایبری والدین و فرزندان در سراسر کشور بوده است.

رییس پلیس فتای استان اردبیل بیان کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس سراسر کشور از طریق برنامه شاد در این مسابقه شرکت کرده بودند که از بین 40 هزار نفر شرکت کننده در این پویش، پس از بررسی های فنی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کودک اردبیلی رتبه برتر پویش «کودکان سایبری» را کسب کردند

2 کودک اردبیلی رتبه برتر پویش «کودکان سایبری» را کسب کردند