مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-09بين الملل

موافقت با برگزاری کنفرانس اسلامی در مکه


پادشاه عربستان سعودی با برگزاری کنفرانس اسلامی در مکه در روزهای 13 و 14 اوت جاری با عنوان تماس با مدیریت های امور دینی و صدور فتوا و شیخ نشین ها در جهان و آنچه در حکم این نهادهاست ، - پادشاه عربستان سعودی با برگزاری کنفرانس اسلامی در مکه در روزهای 13 و 14 اوت جاری با عنوان "تماس با مدیریت های امور دینی و صدور فتوا و شیخ نشین ها در جهان و آنچه در حکم این نهادهاست"، موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، در این کنفرانس 150 عالم و مفتی به نمایندگی از 85 کشور حضور خواهند داشت که از جمله آنها مفتی ها، روسای جمعیت ها، شیخ نشین های اسلامی، اندیشمندان و افراد آکادمیک از تعدادی از دانشگاه های جهانی هستند و آنها در مورد موضوعات میانه روی، زیاده روی، انحلال، رادیکالیسم، تروریسم، گذشت و همزیستی میان ملت ها طی هفت جلسه کاری در دو روز گفتگو می کنند.

هدف از این کنفرانس، تقویت تماس ها میان مدیریت های امور دینی و صدور فتوا و شیخ نشین ها در جهان است تا اصول میانه روی، اعتدال، تقویت ارزش های گذشت و همزیستی میان ملت ها محقق شود.

این کنفرانس حول هفت محور اصلی می چرخد؛ محور نخست تلاش های مدیریت های دینی، صدور فتوا و شیخ نشین ها در جهان و آنچه که در حکم آنهاست در تلاش برای خدمت به اسلام و مسلمانان و تقویت وحدت اسلامی، محور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با برگزاری کنفرانس اسلامی در مکه

موافقت با برگزاری کنفرانس اسلامی در مکه