مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-20پزشكي

پیگیر جذب پزشکان فوق تخصص در اسدآباد هستیم


مدیر درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه پیگیر جذب پزشکان فوق تخصص برای شهرستان هستیم، از راه اندازی مرکز ماموگرافی و رادیوگرافی دندان بیمارستان قائم (عج) ظرف دو هفته آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه پیگیر جذب پزشکان فوق تخصص برای شهرستان هستیم، از راه اندازی مرکز ماموگرافی و رادیوگرافی دندان بیمارستان قائم (عج) ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی جعفری یکشنبه 29 مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 258 نفر بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی بوده که طی مدت فوق 460 فقره تسهیلات با اعتباری افزون بر 23 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون تومانی به این بیماران پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: بیمه سلامت در سراسر کشور در حال حاضر خدماتی با همکاری دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی کرده است که در این رابطه بیماران صعب العلاج و خاص باید به بیمه سلامت مراجعه کنند و کد ملی این بیماران در سامانه بیمه سلامت نشان دار می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: با نشان دار شدن کاملی این بیماران در سامانه بیمه سلامت این افراد به هر مرکز درمانی سراسر کشور مراجعه کنند، خدمات خوبی دریافت خواهند کرد و حتی تا 90 یا 100 درصد خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر جذب پزشکان فوق تخصص در اسدآباد هستیم

پیگیر جذب پزشکان فوق تخصص در اسدآباد هستیم