مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-20سياسي

نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم پیگیری می شود


معاون پیگیری و اجرایی معاونت اجرایی رییس جمهور گفت: در دولت سیزدهم نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام پیگیری خواهد شد، زیرا به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پیگیری و اجرایی معاونت اجرایی رییس جمهور گفت: در دولت سیزدهم نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام پیگیری خواهد شد، زیرا به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، البته ماموریتی که برعهده داریم اتمام پروژه های نیمه تمام است.

علی قشقایی 29 مردادماه در نشست تبیینی روابط عمومی ها به مناسبت هفته دولت، با اشاره به موضوع روایت حق، اظهار کرد: در طول تاریخ طبق بررسی ها و در تقابل دو جریان حق و باطل که یکی از آن ها از ملزومات زندگی بشری است، یک جریان حق و یک جریان باطل است که کسی نمی تواند نسبت به این مساله بی تفاوت باشد، از طرفی کسی نمی تواند تشخیص ندادن این دو جریان را بهانه ای برای انجام ندادن تکلیف بداند.

وی افزود: امروزه آنچه در جمهوری اسلامی و دولت در حال اتفاق افتادن بوده جنگ روایت است و نه جنگ عملکرد، بنابراین روایت تنها در جنگ پیروز می شود و اصحاب روایت موظفند حق را تشخیص دهند.

معاون پیگیری و اجرایی معاونت اجرایی رییس جمهور ادامه داد: برای روایت حق، باید حق را شناسایی و با بهترین زبان که زبان هنر است آن را برای مردم ترسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم پیگیری می شود

نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم پیگیری می شود