مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-04اقتصادي

غرق شدگانی که فن شنا را کاملا بلد بودند!


غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم به عنوان طرح ابتکاری از سوی این نهاد متولی امر پیشگیری از کاهش غریق در دریای خزر در مازندران راهبردی برای آگاهی بخشی به افراد تا آنها را شنا در مناطق پرخطر این دریا پرهیز دهند.

- مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به منظور مشارکت در اجرای طرح کاهش غریق در ساحل استان، از اول خرداد ماه بیش از یک هزار و 600 نجاتگر و ناجی غریق با بکارگیری انواع تجهیزات پیشرفته اعم از آمبولانس، موتورسیکلت، قایق نجات، جت اسکی، خودروهای نجات و خودروی پشتیبانی در نوار400 کیلومتری ساحل مازندران حضوری فعال دارند.

  غلامعلی فخاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی توان عملیاتی جمعیت هلال احمر استان مازندران بر محور کاهش غریق در ساحل متمرکز شده است گفت: امسال با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران بیش از 550 نقطه حادثه خیز که در سالهای گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند تا مانع از تکرار هرگونه حادثه ناگوار شوند.

  مشارکت یک هزار نیروی جوان امدادگر در پویش غرق نشویم   معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره آغاز پویش یک هزار نفری غرق نشوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدگانی که فن شنا را کاملا بلد بودند!

غرق شدگانی که فن شنا را کاملا بلد بودند!