مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:022023-07-23اقتصادي

تکمیل شبکه پایاب سدهای لرستان نیازمند 7 هزار میلیارد اعتبار


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: اعتبار لازم برای تکمیل شبکه پایاب سدهای استان 6 تا 7 هزار میلیارد تومان است.

- سیاوش زیدعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اینکه یازده شبکه آبیاری پایاب سد داریم که مجموع این یازده شبکه حدود 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی شبکه پایاب سدها را صفر تا 90 درصد است، به عنوان نمونه طرح هایی مانند آبسرده و کاکارضا را داریم که شبکه پایاب آنها هنوز شروع نشده است و طرح هایی هم مانند مروک و حوضیان را داریم که در مراحل آخر قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری شبکه مروک و ایوشان را آب اندازی کردیم، افزود: با این اقدام حدود 4 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش قرار می گیرند، البته این به معنای اتمام کار نیست بلکه آب وارد کانال ها شده و تا ابتدای اراضی رفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای لرستان بیان کرد: بخشی از کار مانند اجرای خطوط درجه سه و چهار به عهده جهاد کشاورزی و بخشی از کارها از جمله جاده دسترسی یا نصب دریچه نیز به عهده شرکت آب منطقه ای است.

زیدعلی اعتبار لازم برای تکمیل شبکه پایاب سدهای استان را 6 تا 7 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تامین 6 تا 7 هزار میلیارد تومان کار سختی است، تامین این مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه پایاب سدهای لرستان نیازمند 7 هزار میلیارد اعتبار

تکمیل شبکه پایاب سدهای لرستان نیازمند 7 هزار میلیارد اعتبار