مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 23:502023-07-24سياسي

دین اسلام به زنان جایگاه و منزلت بخشیده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دین اسلام با دفاع و حمایت از زن به زنان جایگاه و منزلت بخشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه دوشنبه در سخنرانی خود به مناسبت ماه محرم با بیان اینکه در قیام امام حسین (ع) تعهد انسانی موج می زند این طور نیست که فقط تعهد دینی مطرح باشد، اظهار کرد: نباید دین ابزار دست حکومت ها باشد و نباید امنیت فقط برای افراد و اقشار خاص تأمین شود و انحصارطلبی در میان دولت مردان باید ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه صالح ترین انسان باید اداره امور را به عهده بگیرد، گفت: او در برابر این مفاهیم عرشی تعهدی انسانی و دینی دارد اگر در جامعه، تعهد نباشد حیات اجتماعی افراد کلاً از بین می رود.

امام جمعه اردبیل در مقام تحدی در قبال اندیشه حذف تعهدی سرنوشت ساز در کشورهای غربی بیان کرد: اروپا، آمریکا و غرب یک تعهد خاص را از زندگی بشر حذف کرده اند با حذف این تعهد اگر کوه ها تکه تکه و پودر شوند نباید از این تعهد دوری کرد.

آیت الله عاملی با بیان اینکه یکی از نقاط مهم درگیری تمدن اسلامی با غرب در خصوص شخصیت و کرامت زن است یعنی حذف تعهد در برابر تمتع ، گفت: با این سخن باید با مخالفین اسلام در موضوع شخصیت زن تحدی کرد و من با تمام توان با تفکرات عریانی و فرهنگ برهنگی در این موضوع تحدی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین اسلام به زنان جایگاه و منزلت بخشیده است

دین اسلام به زنان جایگاه و منزلت بخشیده است