مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-16ورزشي

انتقاد سازنده خبرنگاران را بشنوید/ شهرداری در کنار رسانه می ایستد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه همیشه عده ای از دشمنان کوردل هستند که می خواهند به کشور آسیب بزنند، گفت: ملت با حضور گسترده خود در دو انتخابات سرنوشت ساز پاسخی دندان شکن به دشمنان خواهند داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه همیشه عده ای از دشمنان کوردل هستند که می خواهند به کشور آسیب بزنند، گفت: ملت با حضور گسترده خود در دو انتخابات سرنوشت ساز پاسخی دندان شکن به دشمنان خواهند داد.

کریم علمی صبح امروز چهارشنبه 23 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: کشور سرفراز ایران اسلامی بیمه خون شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی داعش در حرم مطهر شاه چراغ و به خاک و خون کشیدن جمعی از هموطنان بی دفاع نشانه ای از ضعف دشمنان در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت ایران است، ادامه داد: همیشه عده ای از دشمنان کوردل هستند که می خواهند به کشور ما آسیب بزنند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نمی رسند، افزود: ملت سرفراز ایران باری دیگر با حضور گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سازنده خبرنگاران را بشنوید/ شهرداری در کنار رسانه می ایستد

انتقاد سازنده خبرنگاران را بشنوید/ شهرداری در کنار رسانه می ایستد