مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:162023-08-21اقتصادي

ورود 5 هزار دستگاه خودرو به گمرکات و بنادر کشور


سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: تاکنون نزدیک به 5 هزار دستگاه خودرو وارد بنادر و گمرکات کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مهدی ضیغمی درباره آخرین وضعیت خودرو های وارداتی، اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 5 هزار دستگاه خودرو وارد بنادر و گمرکات کشور شده است.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینگه آمار دقیقی در حال حاضر از تعداد خودرو های ترخیص شده از گمرکات ندارد، افزود: این خودرو های وارداتی در حال ترخیص از گمرکات کشور است، ضمن اینکه تعدادی از خودرو های چانگان وارداتی، آماده تحویل به مشتریان شده است.

  مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: در واقع برای متقاضیان خرید چانگان های وارداتی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، از سوی وارد کننده پیامک ارسال  و کار های لازم برای تحویل خودرو ها انجام شده است و این احتمال وجود دارد که در هفته جاری خودرو های وارداتی چانگان به مشتریان تحویل داده شود.

  با توجه به نابسامانی هایی که در تولید و عرضه خودرو در کشور وجود داشت، رییس جمهور در نیمه اسفند سال 1400 دستور 8 ماده ای برای بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور به طور رسمی ابلاغ کرد که در بند 4 این دستورالعمل تاکید شده بود به منظور افزایش رقابت پذیری و رفع شائبه انحصار متناسب سازی قیمت خودرو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 5 هزار دستگاه خودرو به گمرکات و بنادر کشور

ورود 5 هزار دستگاه خودرو به گمرکات و بنادر کشور