مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-16سياسي

دولت باید پای خود را از صنعت خودرو بیرون بکشد / حمایت دولت سیزدهم از بورس ویران شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در اختتامیه دوازدهمین دوره خط امام و در جمع دانشجویان زنجانی با اشاره به اینکه یک همجنس گرا به عنوان سفیر آمریکا در کشوری معرفی شده، - سخنگوی دولت در جمع دانشجویان زنجانی گفت: طبق برنامه زمان بندی شده که در حوزه ساخت مسکن داشتیم نتوانستیم حرکت کنیم که یکی از عوامل آن تامین نقدینگی است لذا با آن سرعتی که می خواستیم پیش نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در اختتامیه دوازدهمین دوره خط امام و در جمع دانشجویان زنجانی با اشاره به اینکه یک همجنس گرا به عنوان سفیر آمریکا در کشوری معرفی شده، اظهار کرد: پایان این مسیری که نگاه مقابل با انقلاب اسلامی را دارد، عیان و روشن است و اگر کسی بخواهد چشمان خود را باز کند، آینده دنیا در مسیر مدرن و امروز را می تواند به روشنی ببیند.

بهادری جهرمی ادامه داد: در سال 42 که حضرت امام (ره) خط و مسیر خود را آغاز کرد، شاید انتهای مسیر زندگی مدرن غربی اینقدر روشن و عیان نبود، اما امام با ژرف نگری آن را دید.

این دوگانه امروزه بسیار روشن است.

سخنگوی دولت ادامه داد: بدون شک امام خمینی (ره) با این خط و مسیری که آغاز کرد، احیاگر انسانیت و بشریت در عصر کنونی و در دنیای مدرن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید پای خود را از صنعت خودرو بیرون بکشد / حمایت دولت سیزدهم از بورس ویران شده

دولت باید پای خود را از صنعت خودرو بیرون بکشد / حمایت دولت سیزدهم از بورس ویران شده