مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-13سياسي

ورق فتنه را آرمان ها عوض کرد/تقابل با جبهه استکبار به اوج رسیده


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ورق فتنه را آرمان ها عوض کردند و دشمن همین مؤلفه را ندارد وگرنه رصد و اشراف اطلاعاتی دشمن از ما بسیار بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی، صبح یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی3 که در مسجد حظیره یزد برگزار شد، با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا اظهار داشت: در این زیارتنامه سه گروه از جمله کسانی که با ولایت زاویه دارند، کسانی که قتل کردند و بسترسازانی که باعث شدند، جبهه باطل این حادثه را برای امام حسین (ع) و یارانشان رقم بزنند، لعن شده اند.

وی عنوان کرد: دسته سوم، مُمَهدین هستند که در طول تاریخ از آنها صحبت های بسیاری شد، کسانی که سیاهی لشکر بودند و اصلاً نمی دانستند مشکل چیست و بعضی از آنها ولایت را نیز قبول داشتند اما در سپاه دشمن قرار گرفتند.

زهرایی بیان کرد: برخی از ممهدین می توانند افراد با ایمانی باشند که اتفاقاً در لشکر دشمن هم نیستند و اتفاقاً بستری هم برای دشمن فراهم نکرده اند.

ممهدین از این منظر کسانی هستند که تا شب عاشورا با ولی خود همراه هستند اما دچار ترس می شوند و بر می گردند.

وی با بیان اینکه بی تفاوت ها جزو ممهدین هستند، افزود: یکی از یاران امام حسین (ع) که تا ظهر عاشورا حضرت را همراهی کرد، از آنجا که خود را بی اثر در سرنوشت این واقعه می دانست، امام را تنها گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورق فتنه را آرمان ها عوض کرد/تقابل با جبهه استکبار به اوج رسیده

ورق فتنه را آرمان ها عوض کرد/تقابل با جبهه استکبار به اوج رسیده