مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-16فرهنگي

کمال تبریزی و «دست انداز» هایش / « نگاه دلسوزانه در سینما نداریم»


کمال تبریزی که این روزها فیلم « دست انداز» را روی پرده سینما دارد و آن را برای مخاطب عادی همذات پندارانه می داند، معتقد است: این روزها یک نگاه دلسوزانه و توأم با همفکری در سینما وجود ندارد.

- کمال تبریزی و دست انداز هایش / نگاه دلسوزانه در سینما نداریم کمال تبریزی که این روزها فیلم دست انداز را روی پرده سینما دارد و آن را برای مخاطب عادی همذات پندارانه می داند، معتقد است: این روزها یک نگاه دلسوزانه و توأم با همفکری در سینما وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1398 بود که کمال تبریزی فیلمی را به نام دست انداز به تهیه کنندگی محمد آفریده جلوی دوربین برد.

این فیلم در حالی که می توانست پیش تر به نمایش درآید، مثل بسیاری دیگر از فیلم های ساخته شده در سال های قبل، اسیر تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا شد و بجز یک رویداد (جشنواره بین المللی فیلم شانگهای) فرصت حضور در محافل سینمایی خارج از ایران را هم از دست داد.

حالا پس از پنج سال، دست انداز که از آن به عنوان یک کمدی فانتزی نام برده می شود و ویژگی هایی دارد که برای این روزهای جامعه ناآشنا نیست، راهی اکران شده است.

تبریزی به بهانه اکران آخرین ساخته اش مهمان خبرنگاران ایسنا شد و ضمن پاسخ به سوال هایی درباره این فیلم، با صراحت نکاتی را درباره وضعیت امروز سینما و پیش بینی اش از آینده مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال تبریزی و «دست انداز» هایش / « نگاه دلسوزانه در سینما نداریم»

کمال تبریزی و «دست انداز» هایش / « نگاه دلسوزانه در سینما نداریم»