مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-24پزشكي

تولید محصولات بهداشتی مراقبتی شخصی سازی شده با کمک هوش مصنوعی


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آنالیز پوست و تولید بسته های مراقبتی پوستی کاملا گیاهی در یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی با کمک هوش مصنوعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر بیتا مهروی با اشاره به روش کار این مراقبت گفت: در این روش بعد از اسکن پوست، اطلاعاتی همچون میزان چربی، چین و چروک، میزان رطوبت و لکه های پوست به یک سرور ارسال و تحلیل این داده ها با کمک برنامه ای که مبتنی بر هوش مصنوعی نوشته شده، انجام می شود.

وی با بیان اینکه داده های به دست آمده از فرم هایی که مراجعه کننده پر کرده نیز با کمک هوش مصنوعی تحلیل می شوند، افزود: آنالیز نهایی به صورت کمی و کیفی در اختیار پزشک متخصص قرار می گیرد و بر اساس نتایج این دو تحلیل یک بسته مراقبتی کامل برای فرد تجویز می شود که در این بسته مراقبتی علاوه بر پوست، مو، ناخن، دست، پا، صورت، عطر شخصی سازی و رایحه درمانی هم قرار دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان دانشگاهی ادامه داد: در واقع با کمک هوش مصنوعی می توان با بالاترین دقت، بدانیم محصولاتی که شخص استفاده می کند با چه موادی و با چه درصدی باید ساخته شوند و یا کدام اسانس ها بر اساس مزاج و شخصیت شناسی برای فرد مناسب است که در عطر، اسانس سوز و یا در هنگام ماساژ از آنها استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات بهداشتی مراقبتی شخصی سازی شده با کمک هوش مصنوعی

تولید محصولات بهداشتی مراقبتی شخصی سازی شده با کمک هوش مصنوعی