مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-19بين الملل

استفاده بایدن از اسامی مستعار در معاملات مشکوک با اوکراین


رییس جمهور کنونی آمریکا در دوره ای که معاون باراک اوباما بود، از اسامی مستعار در معاملات مشکوک با اوکراین استفاده کرده بود.

- رییس جمهور کنونی آمریکا در دوره ای که معاون باراک اوباما بود، از اسامی مستعار در معاملات مشکوک با اوکراین استفاده کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بر اساس اطلاعاتی که در کامپیوتر هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پیدا شده است جو بایدن از سه اسم مستعار در فرستادن پیام هایی به هانتر درباره خانواده و فعالیت های رسمی دولتی از جمله نشست ها با رهبران اوکراینی استفاده کرده بود.

بایدن ایمیلی با اسامی روبن ویر ، رابرت ال پیترز و جی آر بی ویر بین سال های 2014 تا 2016 برای هانتر فرستاد تا او را از مذاکرات مقرر با رییس جمهور و نخست وزیر اوکراین باخبر کند.

بایدن قانون پست الکترونیکی را که تماس با حساب های خصوصی را ممنوع کرده زیرپا گذاشت و بر پترو پوروشنکو، رییس جمهور پیشین اوکراین برای برکنار کردن ویکتور شوکین، دادستان کل اوکراین فشار آورد.

شوکین درحال تحقیقات درباره پرونده شرکت گاز طبیعی بوریسما بود که هانتر حدود یک میلیون دلار در سال در دوره فعالیتش در هیات مدیره آن بین سال های 2014 و 2019 کسب کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بایدن از اسامی مستعار در معاملات مشکوک با اوکراین

استفاده بایدن از اسامی مستعار در معاملات مشکوک با اوکراین