مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-14اقتصادي

تب بی آبی در روستاهای رزن/ آبفای همدان پاسخگو باشد


اهالی روستاهای شهرستان رزن درحالی بی آبی را در روزهای گرم تابستانی تجربه می کنند که همواره چشم انتظار ورود به موقع و مناسب آبفای همدان برای مدیریت وضع موجود هستند.

- خبرگزاری مهر ، استان ها: کمبود منابع آبی یکی از چالش های مهم زیست محیطی است که در نتیجه روند کاهش بارندگی ها، تغییرات اقلیمی و آب و هوایی، عدم مدیریت صحیح و عدم استفاده بهینه از منابع می دهد، بر این اساس می توان خشکسالی را یک تهدید بزرگ برای به هم خوردن تعادل زیست بشری به شمار آورد.

استان همدان با اقلیم سرد و خشک، روند کاهشی بارش ها و افزایش دما را طی سال های اخیر تجربه می کند، موضوعی که نه تنها موجب روستاهای بی آب و آبرسانی های تانکری به آنها شده است، بلکه برخی از روستاها با خالی شدن از سکنه روبرو هستند.

از پدیده فرونشست ها گرفته تا آب شربی که تنها چند ساعت در طول روز به دست روستاییان می رسد، تا تغییرات اقلیمی همدان، همه و همه نیازمند مدیریت است.

اختصاص بودجه هایی که بتواند، روستاهای همدان را نجات داده و زندگی روستایی را به این استان بازگرداند.

چندی پیش بود که شاهد، انتقاد شدید فرماندار رزن از ترک فعل ورزش و جوانان و آبفای استان همدان بودیم، فرماندار این شهرستان با بیان اینکه این ادارات نسبت به اعتباراتی که به آنها در قبل اختصاص داده شده بود، هیچ اقدام و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب بی آبی در روستاهای رزن/ آبفای همدان پاسخگو باشد

تب بی آبی در روستاهای رزن/ آبفای همدان پاسخگو باشد