مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-14سياسي

اهتمام خبرنگاران بر ماندگاری چهره های نامدار بندر انزلی


بندرانزلی دارای سابقه طولانی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و خبرنگاران اهتمام ویژه ای بر ثبت و ماندگار کردن چهره های نامدار این شهر داشته باشند.

- در مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرداری بندر انزلی مطرح شد اهتمام خبرنگاران بر ماندگاری چهره های نامدار بندر انزلی ایسنا/گیلان رییس شورای شهر بندر انزلی گفت: بندرانزلی دارای سابقه طولانی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و خبرنگاران اهتمام ویژه ای بر ثبت و ماندگار کردن چهره های نامدار این شهر داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعبان جعفری امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در شهرداری بندر انزلی برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: معتقدم برای خبرنگاران نمی توانیم روز خاصی تعریف کنیم و هر روز می تواند روز خبرنگار باشد زیرا این حرفه روز خاص، تعطیلی، زمان و مکان خاصی ندارد.

جعفری با تاکید بر اینکه خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم و مسئولین هستند، افزود: هرگونه انتقاد از عملکردها باید سازنده باشد به ویژه اینکه شهرستان بندر انزلی با توجه به پتانسیل ها و شاخص های توریستی که دارد نیاز به خرد جمعی جهت توسعه حداکثری دارد.

رییس شورای شهر بندر انزلی با اشاره به اینکه بندر انزلی دارای سابقه طولانی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و یک شهر بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام خبرنگاران بر ماندگاری چهره های نامدار بندر انزلی

اهتمام خبرنگاران بر ماندگاری چهره های نامدار بندر انزلی