مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-31اقتصادي

لزوم شناسایی خانه های خالی در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم همکاری دستگاه های متولی در شناسایی هر چه سریع تر خانه های خالی در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل استانداری زنجان اظهار کرد: نخستین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: رییس جمهور بر کنترل بازار مسکن بسیار تاکید دارد و در بخش مسکن دستگاه هایی که به نوعی مسوول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.

وی تصریح کرد: وظایف کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات مشخص است و مقابله و پیشگیری از تخلفات بنگاه های مشاور املاک باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی بر لزوم تشکیل گشت های مشترک تاکید کرد و گفت: وظایف هر دستگاه مشخص است و همه دستگاه ها دخیل هستند و باید در این خصوص ورود کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و  بیان داشت: در این راستا باید دستگاه های اجرایی متولی در این مورد مدیریت و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی خانه های خالی در زنجان

لزوم شناسایی خانه های خالی در زنجان