مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21سياسي

چگونگی اخذ گذرنامه های بین المللی و زیارتی وتمدید گذرنامه برای راهیان اربعین


ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) روز دوشنبه در هفتمین اطلاعیه خود، چگونگی اخذ گذرنامه های بین المللی و زیارتی و نیز تمدید گذرنامه را برای راهیان اربعین در عراق اعلام و تشریح کرد.

- ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) روز دوشنبه در هفتمین اطلاعیه خود، چگونگی اخذ گذرنامه های بین المللی و زیارتی و نیز تمدید گذرنامه را برای راهیان اربعین در عراق اعلام و تشریح کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن اطلاعیه شماره 7 ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)به این شرح است: حیاتنا الحسین بسمه تعالی به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) میرساند با توجه مصوبات ستاد مرکزی اربعین و به منظور تسهیل شرایط سفر برای زائران عتبات عالیات ؛ روشهای دریافت گذرنامه بدین شرح خواهد بود : جهت دریافت گذرنامه بین المللی مراجعه به درگاه پلیس من یا دفاتر پلیس+10 .

برای دریافت گذرنامه زیارتی اربعین می بایست افراد پس از ثبت نام در سامانه سماح از طریق مراجعه به درگاه پلیس من و یا مراجعه حضوری به ادارات پلیس گذرنامه مراکز استانها نسبت به اخذ گذرنامه موصوف اقدام نمایند.

افرادی که بیش از دو سال از اعتبار گذرنامه آنان گذشته نیز می توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح با مراجعه به ادارات پلیس گذرنامه مراکز استانها نسبت به اخذ مهر تمدید گذرنامه خود اقدام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی اخذ گذرنامه های بین المللی و زیارتی وتمدید گذرنامه برای راهیان اربعین

چگونگی اخذ گذرنامه های بین المللی و زیارتی وتمدید گذرنامه برای راهیان اربعین