مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-25اقتصادي

مطالعات دهکده لجستیک قزوین تصویب شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در راستای اجرای سند آمایش لجستیک کشور، مطالعات مکان یابی و احداث دهکده لجستیک قزوین در هشتمین جلسه ستاد مراکز لجستیک کشور به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی در راستای برگزاری هشتمین جلسه ستاد مراکز لجستیک کشور اظهار کرد: بعد از استان های اصفهان و اراک، استان قزوین سومین استانی است که طرح احداث دهکده لجستیک آن به تصویب ستاد مراکز لجستیک کشور رسید و زمینه برای جذب سرمایه گذار و پیگیری عملیاتی شدن این طرح فراهم شد.

وی افزود: طرح مطالعاتی مکان یابی دهکده لجستیک قزوین از ماه ها پیش در اداره کل راه و شهرسازی با استفاده از ظرفیت های علمی مجامع دانشگاهی آغاز شده و پس از تکمیل این پژوهش ها طرح نهایی در هشتمین جلسه ستاد مراکز لجستیک کشور ارائه شد که با استقبال اعضا به تصویب رسید.

این مسوول با اشاره به موقعیت ممتاز استان قزوین گفت: امروز استان قزوین هم در بخش تولید ظرفیت های بالایی دارد و هم در مسیر عبور خطوط اصلی ریل و جاده قرار گرفته است، به همین منظور احداث دهکده لجستیک فرصت ویژه ای برای ایفای نقش استان در سطح ملی و منطقه ای خواهد بود و می تواند به عنوان یکی از پیشران های اصلی توسعه استان مطرح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات دهکده لجستیک قزوین تصویب شد

مطالعات دهکده لجستیک قزوین تصویب شد