مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16اقتصادي

امسال 9 طرح نیمه تمام در زنجان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: این استان 16 پروژه نیمه تمام فعال و دارای اعتبار تخصیصی دارد که 12 سال از عمر آنها گذشته است و 9 مورد از آنها امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد خداوردی، صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی وظیفه هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور، تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی و متناسب با ظرفیت ها و امکانات جغرافیایی را بر عهده دارد.

وی تهیه و تدوین اسناد توسعه ای را از دیگر وظایف این سازمان برشمرد و گفت: سند توسعه شهرستان ها در 24 جلد آماده چاپ است، علاوه بر این 16 عنوان سند تدوین و بر اساس آن برنامه رشد 1402 ارائه می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وظیفه تایید صلاحیت پیمان کاران و مشاوران و نظارت یک نظام مهم به نام نظام فنی و اجرایی ابراز کرد: تهیه نقشه و اطلاعات مکانی، ارائه دستورالعمل ها و بخشنامه ها، نظارت بر امور اداری و استخدامی از دیگر تکالیف این سازمان است.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما در دولت هماهنگی برنامه ریزی و اقدامات دستگاه ها است، یادآور شد: هفته دولت ارزیابی دستگاه های اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی و انتخاب برگزیدگان در چارچوب کشوری را در برنامه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 9 طرح نیمه تمام در زنجان به بهره برداری می رسد

امسال 9 طرح نیمه تمام در زنجان به بهره برداری می رسد