مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-22سياسي

دستاوردسازی نوبخت با شکنجه آمار


رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی با استنادبه آمار بانک مرکزی رشد اقتصادی سال 99 و بهار 1400 سعی در نشان دادن رشد اقتصادی مناسب در آن دوره داشته در حالی که آمارهای رسمی بانک مرکزی نشان می دهد متوسط رشد اقتصادی سالانه دولت روحانی در دوره 8 ساله حدود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد شکل گیری موج جدیدی از تحرکات رسانه ای مدیران دولت های یازدهم و دوازدهم هستیم.

محمدباقر نوبخت، به عنوان ریاست سازمان برنامه و بودجه دولت سابق، یکی از آن داوطلبانی است که برای جلب نظر افکار عمومی، به هر روشی متوسل می شود تا عملکرد 8 ساله دولت روحانی را مناسب و به نقد عملکرد دولت سیزدهم بپردازد.

اولین قدم نوبخت در این زمینه، انتشار توییتی درباره میزان انتشار اوراق بدهی در دولت سیزدهم و مقایسه آن با دولت روحانی بود.

  این توییت با واکنش کارشناسان مواجه شد.

کارشناسان اقتصادی شیوه نوبخت در مقایسه آمار و ارقام را تعجب برانگیز خوانده بودند؛ حتی یکی از معروف ترین کارشناسان اقتصادی کشور، ایراداتی به مدرک تحصیلی رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه وارد کرد.

اما نوبخت در توییت خود دچار چه اشتباهی شد؟ در کمال تعجب، محمدباقر نوبخت که زمانی سکان سازمان برنامه و بودجه را در دست داشت، برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردسازی نوبخت با شکنجه آمار

دستاوردسازی نوبخت با شکنجه آمار