مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-24سياسي

آموزه های قرآنی باید در سبک زندگی فردی و اجتماعی استفاده شود


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا گفت: آموزه های قرآنی باید در سبک زندگی فردی،اجتماعی و سازمانی خود بیشتر بکار بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناو سالار یکم پاسدار عبدالعظیم بهرامی یکشنبه شب در حاشیه مراسم شب ششم محرم الحرام 1402 در جمع خبرنگاران بیان داشت: اعلام موضع انقلابی سردار تنگسیری فرمانده محبوب و مقتدر نیروی دریایی سپاه در دفاع از منابع نظام اسلامی و منافع ملت بزرگ ایران اسلامی که اخیرأ در برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما بیان نمود از مصادیق ترویج ایمان و امید است.

وی افزود: حضرت آقا امام خامنه ای (حفظه الله) در مراسم امسال سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: توصیه من تقویت ایمان و امید است و آماج دشمن هم همین ایمان و امید است.

باید همه ما تلاش کنیم تا در این کشور ایمان و امید زنده بماند وقتی فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام موضع انقلابی خود بذر امید که ناشی از ایمان و باور حقیقی به خداوند متعال هست به صراحت بیان می نماید خیلی در جامعه امید آفرین و تکثیر تولید قدرت معنوی می کند چرا که سرچشمه از شجاعتی است که ایمان به خداوند و از مصادیق ترویج ایمان و امید است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگو گیری از مکتب سیدالشهدا (ع) بعنوان بازوان پرتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های قرآنی باید در سبک زندگی فردی و اجتماعی استفاده شود

آموزه های قرآنی باید در سبک زندگی فردی و اجتماعی استفاده شود