مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-16اقتصادي

روند افزایشی جوجه ریزی در کرمانشاه/ کمبود مرغ نداریم


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به بازار آرام مرغ در استان، گفت: برای توزیع مرغ گرم در استان به هر اندازه که نیاز باشد، - ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به بازار آرام مرغ در استان، گفت: برای توزیع مرغ گرم در استان به هر اندازه که نیاز باشد، آمادگی داریم.

سیروس نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ کرمانشاه، گفت: از ابتدای مرداد تا دو روز پیش(23 مرداد)، دو میلیون و 111 هزار و 370 قطعه جوجه ریزی در واحدهای تولید مرغ استان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 94 درصدی و نسبت به ماه گذشته رشد 20 درصدی داشته است.

نوروزی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی میزان جوجه ریزی ماهانه در واحدهای تولید مرغ استان کرمانشاه باید به سه میلیون و 162 هزار قطعه برسد، گفت: پیش بینی می شود تا آخر مرداد میزان جوجه ریزی واحدهای تولید مرغ استان به سه میلیون قطعه برسد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: تیر ماه امسال دو میلیون و 866 هزار و 310 میلیون قطعه جوجه ریزی در سالن های تولید مرغ استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی جوجه ریزی در کرمانشاه/ کمبود مرغ نداریم

روند افزایشی جوجه ریزی در کرمانشاه/ کمبود مرغ نداریم