مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-14سياسي

با ایرلاینهای گرانفروش در ایام اربعین برخورد می شود


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون تاکید کرد: رییس سازمان هواپیمایی قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع)، - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون تاکید کرد: رییس سازمان هواپیمایی قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع)، با گرانفروشان قاطعانه برخورد شود.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون، رییس سازمان هواپیمایی کشور حضور یافته و گزارشی از وضعیت ناوگان هوایی کشور و اقدامات این مجموعه در خصوص تسهیل سفر زائران اربعین حسینی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

بر اساس این گزارش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما از مبدا تهران به نجف و بغداد 8 میلیون تومان و از مبدا مشهد به نجف و بغداد به عنوان طولانی ترین مسیر پروازی 9.

5 میلیون تومان تعیین شده است و تمامی ایرلاین ها موظف به رعایت این نرخ هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر رییس سازمان هواپیمایی کشور قول داد در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ایرلاینهای گرانفروش در ایام اربعین برخورد می شود

با ایرلاینهای گرانفروش در ایام اربعین برخورد می شود