مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-25سياسي

صلح و سازش مهمترین رکن انسانیت است


نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه از اصلاح بین مردم برای برقرای صلح و سازش به عنوان بالاترین مرتبه انسانیت یاد کرد و گفت: اصلاح بین مردم بالاترین مرتبه انسانیت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در همایش صلح و سازش شورای های حل اختلاف استان کرمانشاه که با حضور مسؤولان قضایی استان و گروه زیادی از خیران صلح و سازش برگزار شد با اشاره به وصیت حضرت علی (ع) به فرزندانش، اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) به فرزندان خود وصیت می فرمایند که یکی کارهای شما اصلاح بین مردم باشد.

وی از دوستی میان مردم به عنوان یکی از پایه های امنیت اجتماعی یاد کرد و گفت: بزرگان دین همواره بر اصلاح بین مردم تأکید داشته اند، زیرا تکامل جامعه و امنیت اجتماعی با روابط حسنه بین مردم صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: خون صلح جزو سیره معصومین (ع) است، و ترفیع برای ماست زیرا باعث ارتقای معنوی جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح بین مردم بالاترین حرکت انسانی است، زیرا بزرگان ما هم دنیا را فهمیدند هم آخرت را؛ لذا همین روش رسیدن به اوج انسانیت است و رضایت خداوند متعال را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش مهمترین رکن انسانیت است

صلح و سازش مهمترین رکن انسانیت است