مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-23حوادث

انهدام باند زورگیری از بانوان


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره زورگیری اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی بیان داشت: مأموران عملیات کلانتری 181 وردآورد در حال گشت زنی در محدوده خیابان گودرزی تهران بودند که به 2 مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از وی را داشتند که مأموران سریعاً برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و هر دو متهم وقتی متوجه حضور مأموران شدند از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 20 و 22 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند زورگیری از بانوان

انهدام باند زورگیری از بانوان