مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-09اجتماعي

خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) توفیق الهی است


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: پلیس آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را دارد و این مهم را یک توفیق الهی می دانیم.

- مریوان -جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: پلیس آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را دارد و این مهم را یک توفیق الهی می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، سردار محمد شرفی در بازدید از پایانه مرز باشماق مریوان اظهار کرد: خداوند را شاکرم که درجمع مردم فهیم و قدرشناس استان کردستان حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی در راستای خدمت رسانی به زائران باشیم.

وی افزود: امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده است، بیان داشت: انتظامی کشور آمادگی کامل جهت تأمین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در مرز باشماق مریوان به مأموریت ویژه پلیس پرداخت و افزود: مهمترین مأموریت انتظامی کشور در اربعین تأمین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) توفیق الهی است

خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) توفیق الهی است