مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-19اقتصادي

نمایشگاه بین المللی ماینکس برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معدن، ماشین آلات و تجهیزات؛ بورس و اقتصاد؛ اکتشاف؛ ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛ صنایع معدنی؛ بخش ویژه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی؛ - در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین ‎المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران، از 12 تا 14 مهرماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معدن، ماشین آلات و تجهیزات؛ بورس و اقتصاد؛ اکتشاف؛ ایمنی، بهداشت و محیط زیست؛ صنایع معدنی؛ بخش ویژه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی؛ دانشگاه ها، بخش های مرتبط با دوازدهمین نمایشگاه بین ‎المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX2023) هستند.

علاقه مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود، تا روز سه شنبه 31 مردادماه 1402 فرصت دارند در سامانه غزال به نشانی ghazal.

inif.

ir ثبت نام کنند.

گفتنی است، پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های دائمی خارجی و نیز حضور در نمایشگاه های معتبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی ماینکس برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی ماینکس برگزار می شود