مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-05سياسي

تحلیل حقوقی احکام منتشر شده برای بازیگران


در پی انتشار رای دادگاه برای سه بازیگر کشورمان ( افسانه بایگان، لیلا بلوکات و آزاده صمدی) دکتر وحید آگاه، حقوقدان و وکیل دادگستری، تحلیل اش را از این احکام مطرح کرد و گفت: - در پی انتشار رای دادگاه برای سه بازیگر کشورمان ( افسانه بایگان، لیلا بلوکات و آزاده صمدی) دکتر وحید آگاه، حقوقدان و وکیل دادگستری، تحلیل اش را از این احکام مطرح کرد و گفت: مدیران قضایی می توانند کمک کنند که این قضیه کمتر کیفری و قضایی شود تا اینکه کلا از دایره حقوق و قضا به سمت صنفی شدن و فرهنگی شدن پیش برود.

این متخصص حقوق که عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و وکیل دادگستری است، در گفتگویی مبسوط با ایسنا به تحلیل احکام صادره برای این سه بازیگر پرداخت.

او با تاکید بر اینکه تحلیلش فقط درباره حکم سه بازیگر نامبرده است و شامل احکام دیگر نمی شود، افزود: این رای ها بدوی است و هنوز قطعی نیست.

بنابراین فرصت تجدیدنظر باقی است.

آگاه، حجاب را موضوعی شرعی، اخلاقی و مقوله ای فرهنگی دانست و تاکید کرد که باید با این مقوله فرهنگی، رویکردی فرهنگی داشته باشیم.

نباید با یک امر فرهنگی، مقابله حقوقی کنیم او توضیح داد: با بررسی این سه رای در کنار هم به چند نکته می رسیم؛ اول اینکه درباره یک امر فرهنگی صحبت می کنیم که در قانون مجازات اسلامی ایران به نام بی حجابی جرم انگاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل حقوقی احکام منتشر شده برای بازیگران

تحلیل حقوقی احکام منتشر شده برای بازیگران