مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:102023-07-23سياسي

معادن غیرفعال استان بوشهر تعیین تکلیف شوند


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تدوین و ارائه برنامه تجهیز و نوسازی معادن استان گفت: معادن غیرفعال استان بوشهر تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده شنبه شب در نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه معادن است که باید زمینه استفاده مناسب از این فرصت ها استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم تدوین و ارائه برنامه تجهیز و نوسازی معادن استان بوشهر تاکید کرد: این برنامه باید برای معادن در مقیاس کوچک، متوسط و بزرگ ارائه شود.

استاندار بوشهر نقش حقوق مالکانه معادن در رشد و توسعه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال باید حداقل 100 میلیارد تومان حقوق مالکانه معادن در استان وصول شود.

وی با تاکید بر صدور مجوز بی نام معادن تصریح کرد: با اولویت معادنی که دارای طرح مطالعاتی و میزان حجم ذخیره هستند 100 مجوز بی نام در صنایع معدنی استان بوشهر صادر شود.

محمدی زاده نقش معادن در تهیه مصالح ساختمانی را مهم دانست و با بیان اینکه طرح ملی نهضت مسکن در استان بوشهر تسریع یافته است گفت: در این راستا 2 هزار هکتار اراضی ملی به شهرهای استان بوشهر الحاق یافته است که بخشی عمده ای از این اراضی نیاز به مصالح برای زیرسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن غیرفعال استان بوشهر تعیین تکلیف شوند

معادن غیرفعال استان بوشهر تعیین تکلیف شوند